Księgowość na odległość

Chcesz się skupić tylko na własnym biznesie i ...


...nie chcesz jeździć
do biura rachunkowego?

Podejmij współpracę z naszym biurem w Radomiu, a poprzez zdalną obsługę
możemy zaoferować konkurencyjne ceny i naprawdę wygodną współpracę.

Jak to działa?

  • 1. Uzgadnianie warunków

    Mówisz czego od nas wymagasz, jaka będzie szacunkowa ilość dokumentów, a następnie uzgadniamy warunki finansowe.
  • 2. Umowa

    Sporządzamy umowę naszej współpracy, którą otrzymują Państwo
    e-mailem. Umowa będzie sporządzona w dwóch egzemplarzach. Odsyłacie ją podpisaną, a my przesyłamy do Was jeden egzemplarz uzupełniony o podpisy członków zarządu biura księgowego.
  • 3. Wymiana dokumentów

    Aby z nami współpracować nie jest konieczne dowożenie ich osobiście, ponieważ można je przesłać kurierem, pocztą lub skorzystać z usługi indywidualnego folderu firmowego Google drive.
    Aby skorzystać ze zdalnej formy wymiany dokumentów wystarczy :

    aktywne konto GOOGLE oraz połączenie internetowe.

    - wówczas dokumenty danego okresu Klient gromadzi w formie elektronicznej w dedykowanym folderze utworzonym przez nasze biuro za pomocą GOOGLE DRIVE.

    - biuro dokonuje ewidencji i sporządza odpowiednie raporty w formie plików pdf. Pliki udostępniane są w folderze firmowym Klienta.

    (w tej formie współpracy oryginały faktur pozostaną w siedzibie firmy)

    lub

    Przygotuj dokumenty na 5-ty dzień miesiąca, zaś my wyślemy po nie kuriera

    (w tej formie współpracy oryginały faktur będą przechowywane w naszym biurze. Zgłaszamy to oczywiście do Urzędu Skarbowego, także wszelkie kontrole będą mogły odbywać się w naszej firmie).

  • 4. ZUS, podatki, nasza faktura.

    Po zaewidencjonowaniu dokumentów wiadomość na temat zobowiązań oraz naszą fakturę otrzymasz mailowo.

Obsługa księgowa w firmie stanowi jeden z głównych fundamentów prawidłowo prowadzonej firmy. W ramach księgowości online oferujemy:


– prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów,

– rozliczanie ryczałtu i karty podatkowej,

– prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych,

– prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia,

– naliczanie zaliczek na podatek dochodowy,

– reprezentacja Klienta przez urzędami,

– prowadzenie spraw i rozliczeń z ZUS-em.

 
 
Napisz do nas