Chcesz się skupić tylko na własnym biznesie i ...


...nie chcesz jeździć
do biura rachunkowego?

Podejmij współpracę z naszym biurem w Radomiu, a poprzez zdalną obsługę
możemy zaoferować konkurencyjne ceny i naprawdę wygodną współpracę.

Jak to działa?

  • 1. Uzgadnianie warunków

    Mówisz czego od nas wymagasz, jaka będzie szacunkowa ilość dokumentów, a następnie uzgadniamy warunki finansowe.
  • 2. Umowa

    Sporządzamy umowę naszej współpracy, którą otrzymują Państwo
    e-mailem. Umowa będzie sporządzona w dwóch egzemplarzach. Odsyłacie ją podpisaną, a my przesyłamy do Was jeden egzemplarz uzupełniony o podpisy członków zarządu biura księgowego.
  • 3. Wymiana dokumentów

    Aby z nami współpracować nie jest konieczne dowożenie ich osobiście, ponieważ można je przesłać kurierem, pocztą lub skorzystać z usługi indywidualnego folderu firmowego Google drive. Jednocześnie udostępniamy system księgowy do wystawiania faktur sprzedaży. Klient nie musi szukać dodatkowych programów aby móc wystawiać faktury.
    Aby skorzystać ze zdalnej formy wymiany dokumentów wystarczy :

    aktywne konto GOOGLE oraz połączenie internetowe.

    - wówczas dokumenty danego okresu Klient gromadzi w formie elektronicznej w dedykowanym folderze utworzonym przez nasze biuro za pomocą GOOGLE DRIVE.

    - biuro dokonuje ewidencji i sporządza odpowiednie raporty w formie plików pdf. Pliki udostępniane są w folderze firmowym Klienta.

    (w tej formie współpracy oryginały faktur pozostaną w siedzibie firmy)

    lub

    Przygotuj dokumenty na 5-ty dzień miesiąca, zaś my wyślemy po nie kuriera

    (w tej formie współpracy oryginały faktur będą przechowywane w naszym biurze. Zgłaszamy to oczywiście do Urzędu Skarbowego, także wszelkie kontrole będą mogły odbywać się w naszej firmie).

  • 4. ZUS, podatki, nasza faktura.

    Po zaewidencjonowaniu dokumentów wiadomość na temat zobowiązań oraz naszą fakturę otrzymasz mailowo.

Obsługa księgowa w firmie stanowi jeden z głównych fundamentów prawidłowo prowadzonej firmy. W ramach księgowości online oferujemy:


– prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów,

– rozliczanie ryczałtu i karty podatkowej,

– prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych,

– prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia,

– naliczanie zaliczek na podatek dochodowy,

– reprezentacja Klienta przez urzędami,

– prowadzenie spraw i rozliczeń z ZUS-em.